Pilotażowa nauka z EDUBOT w okręgu Harghita w Rumunii zakończyła się pomyślnie

Pilotażowe testowanie program projektu EDUBOT w Rumunii, mające na celu poprawę umiejętności matematycznych uczniów i wsparcie ich w procesach uczenia się, rozpoczął się w styczniu 2024 roku i trwało do maja 2024 . Naukę z EDUBOT zorganizowała Fundacja Regionet, a udział w nim wzięło łącznie 149 uczniów ze szkół w okręgu Harghita, w tym uczniowie ósmej klasy ze Szkoły Podstawowej im. Orbána Balázsa i Reformatorskiego Kolegium im. Kis Gergelya w Odorheiu Secuiesc oraz ze Szkoły Podstawowej im. Bethlena Gábora w Lăzarea. Szkolenie pilotażowe było prowadzone przez pięciu nauczycieli, którzy aktywnie wspierali rozwój uczniów oraz pomyślną realizację programu.

W trakcie programu uczniowie pogłębiali swoją wiedzę w sześciu kluczowych obszarach matematycznych, przygotowując się do egzaminu kompetencyjnego z matematyki, który odbędzie się pod koniec ósmej klasy. Na podstawie przeprowadzonych przed i po pilotażu ocen, średni wynik uczniów poprawił się o 15,33%.

Jednym z celów projektu było zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie uczenia się oraz umożliwienie nauczycielom dostosowania nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów. Aby to osiągnąć, uczniowie byli co tydzień dzieleni na mniejsze grupy w zależności od wyników osiągniętych w danym tygodniu.

Pozytywne wyniki projektu EDUBOT potwierdzają, że nowoczesne metody edukacyjne i innowacyjne rozwiązania technologiczne mogą skutecznie przyczynić się do lepszego przygotowania uczniów.


Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
Udostępnij w sieci
Poprzedni post

Wydarzenie upowszechniające rezultaty projektu  EDUBOT w Ciumani, Rumunia

Nastepny post

Projekt Edubot został zakończony

Wszystkie prawa zastrzezone | All rights reserved ADN Instytut 2025