Pilotażowe nauczanie z EDUBOT w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii i Słowacji zakończone sukcesem

Piąte międzynarodowe spotkanie partnerskie EDUBOT online

Tematem przewodnim obecnego spotkania partnerskiego EDUBOT było podsumowanie wyników i wniosków z pilotażowego nauczania. W trzech krajach zakończono fazę pilotażową, natomiast na Słowacji testy będą kontynuowane jeszcze w semestrze jesiennym 2024 roku. Uzyskane wyniki i doświadczenia posłużą do finalizacji materiałów metodycznych.

Zbiorcze wyniki:
W pilotażowym nauczaniu wzięło udział 569 uczniów z czterech krajów. Opracowano 841 superjednostek oraz 3403 indywidualne zadania w ramach cyfrowych materiałów edukacyjnych, obejmujących 28 tematów z matematyki i 9 z informatyki.

Wyniki według krajów:

Węgry:
4 nauczycieli
58 uczniów
12 tematów z matematyki w formie cyfrowej
12 konsultacji online
czas nauki: 571:07:46
poprawa wyników: 27,78%

Polska:
7 nauczycieli
101 uczniów
10 tematów z matematyki w formie cyfrowej
10 konsultacji online
czas nauki: 379:04:21
poprawa wyników: 18,04%

Rumunia:
5 nauczycieli
149 uczniów
6 tematów z matematyki w formie cyfrowej
6 konsultacji online
czas nauki: 294 godziny i 42 minuty
poprawa wyników: 15,33%

Słowacja:
Na Słowacji nauczanie pilotażowe jest kontynuowane, dotychczasowe wyniki są następujące:
4 nauczycieli
261 uczniów
3 instytucje
9 tematów z informatyki w formie cyfrowej
osiągnięty wynik: 61,62%

Jeśli chcą Państwo śledzić projekt, wszystkie aktualności publikujemy na stronie internetowej projektu: https://www.edubot.hu/pl


Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
Udostępnij w sieci
Poprzedni post

Chatbot AI – Asystent EDUBOT pomoże w procesie nauczania

Nastepny post

Udane pilotażowe testowanie nauki z EDUBOT na Słowacji

Wszystkie prawa zastrzezone | All rights reserved ADN Instytut 2025